Klacht melden


​​Brabant Water is dagelijks actief om drinkwater te leveren tegen de beste kwaliteit,
met de bijbehorende dienstverlening.
Bent u hier niet tevreden over? Dan horen wij dit natuurlijk graag van u.

 

U kunt uw klacht op verschillende manieren doorgeven:​

B​​​el onze Klantenservice: 073 683 80 00 
(op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur).

​Wij nemen uw klacht direct in behandeling en bieden waar mogelijk meteen een oplossing

​Stuur ons een privébericht:
via facebook of twitter

Wij nemen uw klacht dezelfde dag in behandeling (op werkdagen)

​Vul online het klachtenformulier in​U ontvangt binnen vijftien werkdagen reactie. Vanwege drukte duurt dit helaas langer dan u van ons gewend bent.
​Stuur ons een brief. Ons adres is:
  Brabant Water N.V.
  Klachtcoördinator
  Postbus 1068
  5200 BC 's-Hertogenbosch
​U ontvangt binnen vijftien werkdagen een reactie. Vanwege drukte duurt dit helaas langer dan u van ons gewend bent.

  

Afhandeling van uw klacht
U ontvangt zo snel mogelijk een reactie op uw e-mail of brief. Vinden wij binnen de gestelde termijn geen oplossing voor uw klacht? Dan informeren wij u over de stand van zaken. ​

Wij willen ook graag weten hoe u denkt over de afhandeling van uw klacht. Daarom kan het zijn dat wij u vragen om onze afhandeling van uw klacht te beoordelen. Wij gebruiken uw klacht voor het verbeteren van onze dienstverlening.

 

Keurmerk
Brabant Water is gecertificeerd voor klantgericht klachtenmanagement via het Gouden Oor.

 

Veelgestelde vragen

Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?

Wat doet Brabant Water met mijn klacht?
 
 
 

Pagina overzicht

Brabant Water