In verband met de aangescherpte Corona maatregelen, proberen wij het aantal fysieke contacten aan de deur tot een minimum te beperken. Dit betekent concreet dat wij ‘niet urgente storingen’ voorlopig helaas niet kunnen oppakken.

Welke (niet urgente) storingen pakken wij niet op? 

  •  (Hoofd)kraan lekt beetje water, of een ander lek dat op te vangen is (tip:  bind een doek om de leiding)
  •  Watermeter staat stil
  • Lekkende koppeling

Twijfelt u of uw storing wel of geen urgentie heeft? Of wilt u worden teruggebeld? Neem dan contact met ons op via onze klantenservice.

Spoed en urgentie

Urgente zaken gaan natuurlijk  wel door. Denk hierbij aan een grote lekkage, waterdruk valt weg, of als er helemaal geen water meer uit de kraan komt. Via de website www.waterstoring.nl  vindt u alle geregistreerde waterstoringen. Staat de storing in uw woonplaats niet hierbij? Bel dan ons storingsnummer 073 683 80 00  (keuze 1). Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar.

Meldt u een storing? Dan vragen wij of iemand in uw pand mogelijk besmet is met het Coronavirus zodat onze monteur passende maatregelen kan nemen. Onze monteurs (die geen gezondheidsklachten hebben) houden zich aan het protocol en wassen regelmatig hun handen, houden afstand en schudden ze geen handen. 
 

Ook interessant