Antwoord


Iemand in mijn naaste omgeving is overleden. Wat moet ik doen?

Gecondoleerd met uw verlies. Wij kunnen ons voorstellen dat het regelen van allerlei zaken in deze emotionele tijd veel energie kost. Daarom helpen wij u graag met het veranderen of stoppen van de overeenkomst voor waterlevering. Afhankelijk van uw situatie zijn er twee opties:

Naam of adres veranderen
Blijven een of meer nabestaanden op het adres wonen? Dan veranderen wij alleen de naam en/of het postadres. De bestaande overeenkomst blijft gelden. Geeft u in dat geval de volgende gegevens aan ons door:

•de datum van overlijden;
•de naam van de persoon die blijft wonen op het adres.

Overeenkomst stoppen
Blijven er geen nabestaanden op het adres wonen? Dan kunt u de overeenkomst stoppen. Wij maken dan een eindafrekening op als de sleutel wordt ingeleverd of als de woning wordt verkocht. Staat het pand tijdelijk leeg? Dan passen wij het voorschot hierop aan. Denkt u in dat geval ook aan:

•de watermeterstand;
•een postadres

Neemt u in beide gevallen contact op met onze medewerkers van de afdeling Klantenservice via telefoonnummer 073 683 80 00. Wij verwerken de wijziging dan direct in onze administratie. Hebt u dan nog vragen? Dan kunnen wij die ook gelijk beantwoorden.


Mijn vraag is hiermee beantwoordReageer naar Brabant Water



Pagina overzicht

Brabant Water