Antwoord


Ik kan mij niet registreren voor Mijn Brabant Water. Wat nu?

Kunt u zich niet registreren? Controleert u dan onderstaande punten:

  • Hebt u de juiste combinatie van postcode, huisnummer en accountnummer ingevuld? U vindt uw accountnummer in de rechterkolom van uw rekeningen van Brabant Water. In deze kolom vermelden wij ook ook het verbruiksadres dat bij uw accountnummer hoort.
  • Hebt u per ongeluk de postcode en het huisnummer van uw postadres ingevuld? Dan herkent ons systeem uw gegevens niet. U registreert zich op Mijn Brabant Water altijd met de postcode en het huisnummer van uw verbruiksadres.
  • Bent u een nieuwe klant van Brabant Water? En bent u in de afgelopen twee weken verhuisd? Dan herkent ons systeem uw account mogelijk nog niet. U kunt zich registreren zodra u van ons een bevestiging per post of per e-mail hebt ontvangen. Deze ontvangt u binnen twee weken na de datum van sleuteloverdracht.
Lukt het registreren nog steeds niet? Neemt u dan contact op met onze medewerkers van de afdeling Klantenservice via telefoonnummer 073 683 80 00. Wij staan u graag te woord.


Mijn vraag is hiermee beantwoord



Pagina overzicht

Brabant Water