Wij hebben 2,5 miljoen inwoners en 60.000 bedrijven als klant. Dat zijn er nogal wat. Zij rekenen op veilig en schoon drinkwater, 24 uur per dag. Daar hoort een uitstekende dienstverlening bij. Ga jij ons helpen het verschil te maken? Lees dan meer over hoe wij klanten ontzorgen en helpen.

Als collega bij Klant en Markt gebruik je jouw talent om een ander te helpen. We vinden het belangrijk om je te voorzien van mogelijkheden om het beste uit jezelf te halen zodat je ook het beste kunt bieden. Dit bereiken we door onze gedrevenheid en een scherp oog voor kwaliteit. Dit zijn je natuurlijke eigenschappen waarmee je klanten intern en extern voorziet van de beste service.

Vind je het belangrijk om een verschil te maken? Weet je van nature hoe je een klant het beste kunt helpen? En vind je het prachtig dat Brabanders drinkwater als vanzelfsprekend zien? Dan zien we jou graag in een van onze teams. Hieronder lees je waar je terecht kunt en wat je doet.

Verschillende teams werken aan een uitstekende klantenservice.

Klantenservice

Hier werk je 'achter de schermen' aan alle administratieve taken voor onze klanten. Denk hierbij aan het opmaken van jaarafrekeningen, controleren van meterstanden, het verwerken van betalingen, etc. Dit alles zodat de facturatie op tijd klaar is. Als team ben je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de processen. Je bent ondernemend, doelgericht en sterk in onderlinge communicatie.

Correspondentie

Deze dynamische afdeling beantwoordt chats, e-mails, brieven en webcare berichten van klanten. In contact zijn met de klant via tekst is hierbij jouw forte. Je monitort de binnenkomende e-mails, verdeelt taken als zelfsturend team en bent flexibel in je taken. In dit team breng je graag jouw ideeën in en ben je flexibel inzetbaar.

Buitendienst

Als buitendienstmedewerker neem je de meterstanden op bij klanten thuis en bezoek je klanten met een betalingsachterstand. Hierbij is het belangrijk om in gesprek te komen met de klant want we geloven in sociaal incasseren. Je kunt zo een klant helpen om een stap te zetten naar een gezonde financiële situatie. We zoeken mensen die het goede gesprek voeren en precies zijn in hun werk.

Specials

Deze groep collega’s houdt zich bezig met het contactverkeer van onze klanten. Ze voorspellen wat er de komende weken binnenkomt aan respons op onze berichtgeving en hebben het volledige overzicht van de brieven die Klant en Markt naar klanten verstuurt. Je ziet patronen snel en hebt een actief probleemoplossend vermogen.

Callcenter

Hier komt bijna al het telefonische verkeer als eerste binnen. Kan je de klant niet helpen bij de eerste lijn? Dan staat er een vraagbaak voor je klaar of kun je de klant doorverbinden naar onze tweede lijn. Dit is de afdeling waarbij je mondeling erg sterk bent en de gesprekstechnieken leert en beheerst. Je werkt hier met flexibele tijden waarbij we rekening houden met jouw mogelijkheden en voorkeur.

Marktontwikkeling

Binnen het team Markt in Ontwikkeling komen de vakgebieden accountmanagement, productontwikkeling en marketing samen. Gezamenlijk werken we aan het invullen van klantwensen. Wat verwachten klanten van ons en hoe kunnen we met nieuwe producten en diensten nog beter inspelen op deze hun wensen? Samen met de andere teams binnen onze organisatie willen wij klanten een keuze bieden. Daarvoor volgen we ontwikkelingen, voeren markt- en klantonderzoek uit en realiseren pilotprojecten. 

Onze focusgebieden zijn watergebruik, waterdata en water & energie. Door producten en diensten te ontwikkelen binnen deze thema’s, dragen we bij aan een duurzame, veilige en gezonde maatschappij. 
We werken zoveel mogelijk samen met technisch specialisten uit onze organisatie om tot de best passende oplossing te komen. 

Nieuwsgierig geworden naar ons werkveld? En naar welke producten we bieden en ontwikkelen? Bekijk ons actuele producten- en dienstenoverzicht.