Klantcontacten


​Onze klanten verwachten van ons de allerbeste service. En die krijgen ze van onze professionele
front- en backofficemedewerkers, die de klant – in de hectiek van de dag – samen met hun team met raad en daad terzijde staan. 

 

Werkterrein
Het verwerken van één miljoen meterstanden; 100.000 vervangingen van meters; 1,1 miljoen nota’s; 16.000 e-mails, 80.000 verhuizingen en 300.000 telefoontjes per jaar. En relatiebeheer met onze zakelijke klanten, gemeenten en waterschappen. Dit filmpje geeft je een goede indruk van het werk bij onze Klantenservice.

 

Functies
o.a. meteropnemer, coördinator Meterbeheer, teamleider Debiteuren & Incasso, accountmanager of medewerker Klantenservice. 

2086 - Abbigail_1200_1800_96_144.JPGAbbigail Saridjo, medewerker Meterbeheer
“Onze werktijden zijn flexibel, wat heel prettig is. Meestal begin ik om half acht ’s ochtends. Dan ga ik aan de slag met alles wat met meterbeheer te maken heeft. Ik inventariseer wekelijks de werkvoorraden van de afdelingen en rapporteer die aan het afdelingshoofd. Samen met mijn collega’s verwerk ik onder meer de meterstanden die onze klanten toesturen. Daarnaast controleren we het geregistreerde waterverbruik op de vervangen watermeters. Zijn er grote afwijkingen, bijvoorbeeld een klant die twee keer zoveel water heeft verbruikt als vorig jaar, dan nemen we contact op om uit te zoeken hoe dat komt. Ik krijg de ruimte om op een creatieve manier naar oplossingen voor dat soort problemen te zoeken. Dat maakt mijn werk leuk: zo wordt het nooit een sleur.”


Wil je meer weten over jouw mogelijkheden binnen het werkgebied Klantcontacten?
Neem dan gerust contact op met Freek Prinsen, P&O-adviseur.

Pagina overzicht

Brabant Water