We begrijpen dat verhuizen veel werk met zich meebrengt. Daarom zorgen wij ervoor dat u zich eenvoudig kunt afmelden via Mijn Brabant Water. Uw gegevens worden dan direct verwerkt.

Ga direct naar Mijn Brabant Water

Afmelden tot drie maanden geleden

U kunt zich afmelden tot maximaal drie maanden in het verleden. Ligt uw afmelddatum tussen de drie en zes maanden in het verleden? Dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen of het contactformulier hieronder invullen.

Ligt uw afmelddatum langer dan zes maanden in het verleden? Dan vragen wij u om bewijs (zoals een inspectie of opleverrapport) om de afmelding te verwerken.

Afmelden via dit contactformulier

Wilt u zich afmelden als klant tot maximaal drie maanden in het verleden, dan kan dat via dit contactformulier. Wij hebben de volgende gegevens van u nodig:

  • Uw klantnummer. Deze vindt u op uw jaarrekening.
  • De datum van de sleuteloverdracht van uw oude adres.
  • De meterstand van uw oude adres. Indien uw afmelding in de toekomst ligt, hoeft u de meterstand nog niet door te geven.

Mijn gegevens

Aanhef

Fijn als u uw telefoonnummer doorgeeft. Dan kunnen wij u bellen als wij nog vragen hebben over uw bericht.

Af te melden adres

U hoeft alleen de cijfers voor de komma door te geven. Vermeld de meterstand van de datum van de sleuteloverdracht. Als deze datum in de toekomst ligt, ontvangt u van ons bericht om de meterstand door te geven.

Optioneel: Voeg een foto van de meterstand toe (niet verplicht) of een inspectie- of opleverrapport als bewijs voor uw afmelding.


Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane types: gif, jpg, png, pdf, doc, docx.
Type woning

Postadres

*

Verzendwijze communicatie

Mogen wij bovenstaand e-mailadres gebruiken voor uw eindrekening?