Kruimelpad
Klacht doorgeven
Bij Brabant Water doen we er alles aan om dagelijks betrouwbaar drinkwater van de hoogste kwaliteit te leveren, samen met een goede dienstverlening. Bent u hier niet tevreden over? Laat het ons weten. Wij luisteren graag en zoeken samen naar een oplossing.
Hoe kunt u uw klacht doorgeven?
U kunt uw klacht op verschillende manieren met ons delen:
Bekijk onze contactmogelijkheden
Klacht registreren en behandelen
Wij registreren uw klacht in ons klantinformatiesysteem. Daarna wordt uw klacht in behandeling genomen door de juiste afdeling of leidinggevende. Zij onderzoeken uw klacht en handelen deze voor u af.
Reactie
U ontvangt binnen tien werkdagen een reactie van ons.
Verbeteracties
De informatie die uw klacht ons geeft, gebruiken wij om onze processen en dienstverlening nog verder te verbeteren.
Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Bent u het niet eens met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u in beroep gaan bij de Stichting Geschillencommissie Energie en Water.
Klantenpanel
Hebt u ideeën of ervaringen die u met ons wilt delen? Door deel te nemen aan ons klantenpanel helpt u ons onze dienstverlening te verbeteren. Uw input maakt het verschil.
Veelgestelde vragen
Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?
We vinden het belangrijk dat u tevreden bent met de manier waarop uw klacht wordt behandeld. Bent u het niet eens met de afhandeling of een afwijzing van uw klacht? Dan kunt u in beroep gaan bij de Stichting Geschillencommissie Energie en Water via www.sgc.nl.
De Geschillencommissie is een onafhankelijke instantie die uw klacht en de afhandeling daarvan zorgvuldig bekijkt. Hun uitspraak is een bindend advies.
Hoe werkt de Geschillencommissie?
De commissie wordt per klacht samengesteld en bestaat uit:
Meer informatie over de procedure en het indienen van een geschil vindt u op de website van de Stichting Geschillencommissie Energie en Water. U kunt uw klacht daar ook digitaal indienen.