Bij Brabant Water doen we er alles aan om dagelijks betrouwbaar drinkwater van de hoogste kwaliteit te leveren, samen met een goede dienstverlening. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten. Wij luisteren graag en zoeken samen naar een oplossing.

Hoe kunt u uw klacht doorgeven?

U kunt uw klacht op verschillende manieren met ons delen:

  • Telefonisch: Bel ons gerust, we staan voor u klaar.
  • Per mail: Maak gebruik van ons contactformulier en kies de optie 'klacht'.

Bekijk onze contactmogelijkheden

Klantenpanel

Hebt u ideeën of ervaringen die u met ons wilt delen? Door deel te nemen aan ons klantenpanel helpt u ons onze dienstverlening te verbeteren. Uw input maakt het verschil.

Lees meer over ons klantenpanel

Veelgestelde vragen

Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?

We vinden het belangrijk dat u tevreden bent met de manier waarop uw klacht wordt behandeld. Bent u het niet eens met de afhandeling of een afwijzing van uw klacht? Dan kunt u in beroep gaan bij de Stichting Geschillencommissie Energie en Water via www.sgc.nl.

De Geschillencommissie is een onafhankelijke instantie die uw klacht en de afhandeling daarvan zorgvuldig bekijkt. Hun uitspraak is een bindend advies.

Hoe werkt de Geschillencommissie?

De commissie wordt per klacht samengesteld en bestaat uit:

  • Een lid voorgedragen door de Consumentenbond.
  • Een lid voorgedragen door de overkoepelende organisaties van energie- en waterbedrijven.
  • Een onpartijdige jurist, die tevens voorzitter is.

Meer informatie over de procedure en het indienen van een geschil vindt u op de website van de Stichting Geschillencommissie Energie en Water. U kunt uw klacht daar ook digitaal indienen.

Website van de Geschillencommissie