Hulp bij betalen


Lukt het u niet om een rekening te betalen? 
Dat kan gebeuren. Brabant Water biedt u verschillende oplossingen.

 

Betalingsregeling treffen
Hebt u van ons een jaar- of eindafrekening ontvangen? Deze kunt u in termijnen betalen. Dit vraagt u heel eenvoudig aan via Mijn Brabant Water.

 

Uitstel van betaling aanvragen
Hebt u iets meer tijd nodig? U kunt voor uw voorschot, jaar- of eindafrekening tot twee weken uitstel van betaling aanvragen. Dit doet u heel eenvoudig via Mijn Brabant Water.

 

Schuldhulpverlening
Voor meer informatie over schuldhulpverlening bij financiële problemen kunt u terecht op de websites www.nvvk.eu en www.schulden.nl.

U kunt ook contact opnemen met:
• de afdeling Sociale Zaken van uw gemeente.
• de Kredietbank of Stadsbank.
• een andere organisatie die bij de Vereniging voor schuldhulpverlening en sociaal bankieren (NVVK) is aangesloten.

Wilt u dat wij uw gegevens doorgeven? Wij kunnen voor u contact opnemen met een schuldhulpverlenende organisatie. Hiervoor hebben wij uw schriftelijke toestemming nodig. U kunt uw brief sturen naar:

Brabant Water N.V.
Afdeling Debiteuren & Incasso
Postbus 1068
5200 BC 's-Hertogenbosch

Hebben wij uw brief ontvangen? Dan geven wij uw naam, adres, accountnummer en de hoogte van uw schuld door aan de gemeente of de organisatie die uw gemeente ondersteunt bij schuldhulpverlening. Deze instantie neemt daarna contact met u op.

Pagina overzicht

Brabant Water