Wilt u graag contact opnemen met onze klantenservice, maar kunt u niet goed horen of spreken? Ook dan kunt u contact met ons leggen! We begrijpen dat u graag snel antwoord krijgt op uw vragen. Hieronder vindt u de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.

 

Hoe neemt u contact op? 

Contactformulier

Het contactformulier is een eenvoudige en toegankelijke manier om ons te bereiken. Binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een reactie per e-mail.

Tips voor het invullen van het formulier:

  • Geef duidelijk aan wat uw vraag of probleem is.
  • Vermeld dat u moeite hebt met horen of spreken, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
  • Controleer uw e-mailadres goed, zodat we u kunnen bereiken.

Naar het contactformulier

Chat en sociale media

U kunt ook via de chat of Facebook Messenger contact met ons leggen. 

Naar chat en sociale media

Telefonisch contact met assistentie

Soms is telefonisch contact de beste manier om uw situatie te bespreken. Als u niet goed kunt horen of spreken, kunt u gebruikmaken van een tele-, schrijf- of gebarentolk. Meer informatie hierover vindt u op de website van de Rijksoverheid.

Meer informatie over telefonische assistentie

Wij zijn er voor u 

Welke manier u ook kiest, we helpen u graag verder. Neem gerust contact met ons op. Samen vinden we een oplossing die bij u past.