
Kruimelpad
Contact opnemen met een gehoor- of spraakbeperking
Wilt u graag contact opnemen met onze klantenservice, maar kunt u niet goed horen of spreken? Ook dan kunt u contact met ons leggen! We begrijpen dat u graag snel antwoord krijgt op uw vragen. Hieronder vindt u de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Hoe neemt u contact op?
Contactformulier
Het contactformulier is een eenvoudige en toegankelijke manier om ons te bereiken. Binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een reactie per e-mail.
Tips voor het invullen van het formulier:
Chat en sociale media
U kunt ook via de chat of Facebook Messenger contact met ons leggen.
Telefonisch contact met assistentie
Soms is telefonisch contact de beste manier om uw situatie te bespreken. Als u niet goed kunt horen of spreken, kunt u gebruikmaken van een tele-, schrijf- of gebarentolk. Meer informatie hierover vindt u op de website van de Rijksoverheid.
Meer informatie over telefonische assistentie
Wij zijn er voor u
Welke manier u ook kiest, we helpen u graag verder. Neem gerust contact met ons op. Samen vinden we een oplossing die bij u past.