​​Brabant Water is dagelijks actief om drinkwater te leveren tegen de beste kwaliteit, met de bijbehorende dienstverlening. Bent u hier niet tevreden over? Dan horen wij dit natuurlijk graag van u. 

U kunt uw klacht op verschillende manieren doorgeven. De snelste manier om uw klacht bij ons in beeld te brengen is via de chat. Bellen kan natuurlijk ook. Wilt u liever mailen? Maak dan gebruik van ons contactformulier. Selecteer de optie 'klacht'​.

Klantenpanel

Wilt u graag meehelpen aan impactvol onderzoek? Dan is ons klantenpanel misschien wat voor u! 

Lees meer over ons klantenpanel

Veelgestelde vragen

Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?

Bent u het niet eens bent met de manier waarop uw klacht is afgehandeld? Of met de afwijzing van uw klacht? Dan kunt u daartegen in beroep gaan bij de Stichting Geschillencommissie Energie en Water via www.sgc.nl. De Geschillencommissie is een onafhankelijke partij die zich buigt over uw klacht en de afhandeling hiervan. De Geschillencommissie doet een uitspraak in de vorm van een bindend advies. De Geschillencommissie wordt per klacht samengesteld en bestaat uit drie personen:

  • Iemand die is voorgedragen door de Consumentenbond.
  • Iemand die is voorgedragen door de overkoepelende organisaties van de energie- en waterbedrijven.
  • Een onpartijdig jurist die tevens voorzitter van de Geschillencommissie is.

Op de website van de Stichting Geschillencommissie Energie en Water vindt u meer informatie. Via deze site kunt u ook uw geschil digitaal indienen.