Kruimelpad
Mijn Brabant Water
Mijn Brabant Water is uw persoonlijke online omgeving. Hier bekijkt en beheert u uw klantgegevens, betaalt u uw rekeningen en geeft u wijzigingen of een verhuizing door.
De voordelen van Mijn Brabant Water:
Regel het via Mijn Brabant Water:
Registreren en inloggen
Uw gegevens zijn veilig bij ons. Registreren en inloggen doet u via beveiligde verbindingen. U registreert zich heel eenvoudig voor Mijn Brabant Water. Hiervoor hebt u uw e-mailadres en accountnummer nodig. U vindt uw accountnummer op uw rekeningen, brieven of e-mails van Brabant Water.
Inloggegevens vergeten?
Geen enkel probleem. U kunt altijd een nieuw wachtwoord aanmaken of opnieuw registreren met uw huidige e-mailadres. Dit overschrijft uw eerdere registratie.
Veelgestelde vragen
Ik kan niet inloggen op Mijn Brabant Water. Wat nu?
Dit kan verschillende oorzaken hebben:
Lukt het inloggen nog steeds niet? Neemt u dan contact op met ons.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen? Wat nu?
Wij sturen onze bevestigingsmail altijd binnen een uur. Het kan om technische redenen soms langer duren voordat u onze bevestiging ontvangt. Hebt u na 24 uur nog niets ontvangen? Probeert u zich dan opnieuw te registreren.
Let op! Het kan gebeuren dat onze bevestiging in uw postvak met ongewenste post en spam terecht komt. Controleert u daarom ook altijd dit postvak.
Mijn browser heeft problemen met het weergeven van mijn jaarafrekening. Wat nu?
Uw jaarafrekening bieden wij in Mijn Brabant Water aan als pdf-document. Het kan voorkomen dat uw browser dit document niet goed weergeeft. Elke browser heeft zijn eigen instellingen om te bepalen hoe pdf-documenten van een webpagina worden geopend. Heeft uw browser problemen met het weergeven van uw jaarafrekening? Volgt u dan onderstaande stappen om uw jaarafrekening alsnog te bekijken: