Mijn Brabant Water is uw persoonlijke online omgeving. Hier bekijkt en beheert u uw klantgegevens, betaalt u uw rekeningen en geeft u wijzigingen of een verhuizing door.

De voordelen van Mijn Brabant Water:

  • Waterzaken regelen wanneer het u uitkomt.                                 
  • Altijd uw jaarafrekeningen bij de hand.
  • Ook via uw smartphone of tablet.
  • Makkelijk, snel en veilig.

Regel het via Mijn Brabant Water:

  • Uw administratieve wijzigingen doorgeven.
    Bijvoorbeeld het aanpassen van uw voorschot of uw manier van betalen, het doorgeven van uw verhuizing of een extra adres aanmelden.

  • Uw rekeningen bekijken en betalen. 
    Direct via iDEAL betalen (tot en met de 1e herinnering).
  • Uw persoonlijke gegevens beheren. 
    Controleer uw gegevens. Geef snel en eenvoudig wijzigingen door, zoals een nieuw telefoonnummer.

Registreren en inloggen

Uw gegevens zijn veilig bij ons. Registreren en inloggen doet u via beveiligde verbindingen. U registreert zich heel eenvoudig voor Mijn Brabant Water. Hiervoor hebt u alleen uw e-mailadres nodig. 

Inloggegevens vergeten?

Geen enkel probleem. U kunt altijd een nieuw wachtwoord aanmaken of opnieuw registreren met uw huidige e-mailadres. Dit overschrijft uw eerdere registratie.

Veelgestelde vragen

Ik kan niet inloggen op Mijn Brabant Water. Wat nu?

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Hebt u zich al geregistreerd voor Mijn Brabant Water? Dit is heel eenvoudig. U kunt pas inloggen nadat u zich hebt geregistreerd.
  • Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres. Controleert u of u het juiste e-mailadres hebt ingevuld.
  • Kunt u niet inloggen omdat u uw wachtwoord bent vergeten? Klikt u dan op wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Lukt het inloggen nog steeds niet? Neemt u dan contact op met ons.

Ik heb geen bevestigingsmail voor Mijn Brabant Water ontvangen. Wat nu?

Wij sturen onze bevestigingsmail altijd binnen een uur. Het kan om technische redenen soms langer duren voordat u onze bevestiging ontvangt. Hebt u na 24 uur nog niets ontvangen? Probeert u zich dan opnieuw te registreren.

Let op! Het kan gebeuren dat onze bevestiging in uw postvak met ongewenste post en spam terecht komt. Controleert u daarom ook altijd dit postvak.

Mijn browser heeft problemen met het weergeven van mijn jaarafrekening. Wat nu?

Uw jaarafrekening bieden wij in Mijn Brabant Water aan als pdf-document. Het kan voorkomen dat uw browser dit document niet goed weergeeft. Elke browser heeft zijn eigen instellingen om te bepalen hoe pdf-documenten van een webpagina worden geopend. Heeft uw browser problemen met het weergeven van uw jaarafrekening? Volgt u dan onderstaande stappen om uw jaarafrekening alsnog te bekijken: