Mijn Brabant Water is uw persoonlijke online omgeving. Hier bekijkt en beheert u uw klantgegevens, betaalt u uw rekeningen en geeft u wijzigingen of een verhuizing door.

Hebt u zich al geregistreerd? Log direct in met uw e-mailadres en wachtwoord. 

De voordelen van Mijn Brabant Water:

  • Waterzaken regelen wanneer het u uitkomt.                                 
  • Altijd uw jaarafrekeningen bij de hand.
  • Ook via uw smartphone of tablet.
  • Makkelijk, snel en veilig.

Dit kunt u allemaal regelen via Mijn Brabant Water:

  • Uw administratieve wijzigingen doorgeven.
    Bijvoorbeeld het aanpassen van uw voorschot of uw manier van betalen, het doorgeven van uw verhuizing of een extra adres aanmelden.

  • Uw rekeningen bekijken en betalen. 
    Direct via iDEAL betalen of een betalingsregeling afspreken of uitstel van betaling aanvragen.
  • Uw persoonlijke gegevens beheren.
    Controleer uw gegevens. Geef snel en eenvoudig wijzigingen door, zoals een nieuw telefoonnummer.

Registreren en inloggen

Uw gegevens zijn veilig bij ons. Registreren en inloggen doet u via beveiligde verbindingen. U registreert zich heel eenvoudig voor Mijn Brabant Water. Dit hebt u nodig:

  • uw e-mailadres
  • uw accountnummer

U vindt uw accountnummer op uw rekeningen, brieven of e-mails van Brabant Water. In een paar muisklikken bent u geregistreerd.

Hebt u zich al geregistreerd? Log direct in met uw e-mailadres en wachtwoord. 

Inloggegevens vergeten?

Geen enkel probleem. U kunt altijd een nieuw wachtwoord aanmaken of opnieuw registreren met uw huidige e-mailadres. Dit overschrijft uw eerdere registratie.

Veelgestelde vragen

Ik kan niet inloggen op Mijn Brabant Water. Wat nu?

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Hebt u zich al geregistreerd voor Mijn Brabant Water? Dit is heel eenvoudig. U kunt pas inloggen nadat u zich hebt geregistreerd.
  • Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres. Controleert u of u het juiste e-mailadres hebt ingevuld.
  • Kunt u niet inloggen omdat u uw wachtwoord bent vergeten? Klikt u dan op wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Lukt het inloggen nog steeds niet? Neemt u dan contact op met ons.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen? Wat nu?

Wij sturen onze bevestigingsmail altijd binnen een uur. Het kan om technische redenen soms langer duren voordat u onze bevestiging ontvangt. Hebt u na 24 uur nog niets ontvangen? Probeert u zich dan opnieuw te registreren.

Let op! Het kan gebeuren dat onze bevestiging in uw postvak met ongewenste post en spam terecht komt. Controleert u daarom ook altijd dit postvak.

Mijn browser heeft problemen met het weergeven van mijn jaarafrekening. Wat nu?

Uw jaarafrekening bieden wij in Mijn Brabant Water aan als pdf-document. Het kan voorkomen dat uw browser dit document niet goed weergeeft. Elke browser heeft zijn eigen instellingen om te bepalen hoe pdf-documenten van een webpagina worden geopend. Heeft uw browser problemen met het weergeven van uw jaarafrekening? Volgt u dan onderstaande stappen om uw jaarafrekening alsnog te bekijken: