Mijn Brabant Water is uw persoonlijke online omgeving. Hier kunt u eenvoudig uw klantgegevens beheren en bekijken, uw rekeningen betalen en wijzigingen doorgeven. Zo hebt u altijd alles binnen handbereik, wanneer het u uitkomt. We leggen u graag meer uit over deze persoonlijke omgeving.

De voordelen van Mijn Brabant Water

  • Uw waterzaken regelen wanneer het u uitkomt, op uw eigen moment
  • Altijd toegang tot uw jaarrekeningen
  • Toegang via smartphone of tablet
  • Eenvoudig, snel én veilig

Wat kunt u regelen via Mijn Brabant Water?

  • Administratieve wijzigingen doorgeven: Zoals het aanpassen van uw voorschot, wijzigen van uw betaalmethode, doorgeven van uw verhuizing of toevoegen van een extra adres.
  • Uw rekeningen bekijken en betalen: Direct betalen via iDEAL (tot en met de eerste herinnering).
  • Uw persoonlijke gegevens beheren: Snel en eenvoudig uw gegevens controleren en wijzigen, bijvoorbeeld bij een nieuw telefoonnummer.

Registreren en inloggen

Uw gegevens zijn bij ons in veilige handen. Registreren en inloggen gebeurt altijd via een beveiligde verbinding. Registreren is eenvoudig en u hebt alleen een e-mailadres nodig.

Bent u uw inloggegevens vergeten?

Geen probleem. U kunt altijd eenvoudig een nieuw wachtwoord aanmaken of uw account opnieuw registreren met uw huidige e-mailadres. Dit vervangt uw eerdere registratie.

Veelgestelde vragen

Ik kan niet inloggen in Mijn Brabant Water. Wat nu?

Hebt u zich al geregistreerd voor Mijn Brabant Water? Alleen dan kunt u inloggen.

  • Registreer u voor Mijn Brabant Water: Uw gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee u zich hebt geregistreerd. Controleert u of u het juiste e-mailadres gebruikt?
  • Bent u uw wachtwoord vergeten?: U kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen.

Lukt het niet om in te loggen? Neem dan gerust contact met ons op.

Ik heb geen bevestigingsmail voor Mijn Brabant Water ontvangen. Wat nu?

Onze bevestigingsmail wordt altijd binnen een uur verstuurd. Het kan soms door technische redenen iets langer duren voordat u de bevestiging ontvangt. Hebt u na 24 uur nog geen e-mail ontvangen? Probeert u dan opnieuw te registreren.

De bevestiging kan soms in uw spam of ongewenste post terechtkomen. Controleer eerst ook dit postvak om er zeker van te zijn dat u de e-mail niet hebt gemist.

Mijn internetbrowser heeft problemen met het weergeven van mijn jaarrekening. Wat nu?

Uw jaarrekening wordt als pdf-document aangeboden in Mijn Brabant Water. Soms kan het voorkomen dat uw browser dit document niet goed weergeeft. Elke browser heeft namelijk verschillende instellingen voor het openen van pdf-bestanden. Hebt u problemen met het weergeven van de jaarrekening? Volg dan deze stappen om de jaarrekening alsnog te bekijken: