Contact met Brabant Water


​​​​​​Zelf regelen
U kunt op Mijn Brabant Water veel zelf regelen, zoals het doorgeven van uw meterstand of een verhuizing. Een overzicht van wat u zelf allemaal kunt regelen vindt u hier.


Hebt u een vraag?

Kijkt u dan eerst even bij de veelgestelde vragen.

Stel uw vraag aan ons webcareteam
Via Twitter of Facebook.

Bel Klantenservice: 073 683 80 00
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur.


Storing melden? Dit kan
 24 uur per dag via 073 683 80 00
U krijgt dan een keuzemenu te horen. Als u kiest voor optie 1, kunt u de storing melden bij een van onze medewerkers.


Klacht doorgeven?

Hebt u een klacht? Kijkt u dan op onze klachtenpagina.


Informatie voor pers en media

Bent u journalist? Dan kunt u met uw vragen terecht bij onze mediawoordvoerders.


Betaalgegevens​

Deze gegevens hebt u nodig voor het betalen van uw rekening.
Wilt u een betaalbewijs doorgeven? Dit kan per fax: 073 683 80 99.

 Plan uw route

(bv. Beursplein 5, Amsterdam)

​​

Adresgegevens en routebeschrijving

Postadres
Brabant Water N.V.
Postbus 1068
5200 BC 's-Hertogenbosch

Handelsregister: 16005077

BTW nr: NL 0029.16.678.B.01

Bezoekadres
Hoofdkantoor 's-Hertogenbosch
Magistratenlaan 200
5223 MA 's-Hertogenbosch

Telefoon: 073 683 88 88 (algemeen)

Routebeschrijving

​Er is maar een beperkt aantal parkeerplaatsen beschikbaar in de parkeerkelder onder het hoofdkantoor (Ingang bordeslaan).

​Nevenvestiging Breda
Minervum 7181
4817 ZN Breda

Telefoon: 073 683 88 88 (algemeen)

Routebeschrijving

*Leren van onze gesprekken
Brabant Water werkt continu aan de verbetering van haar dienstverlening. Dit betekent onder andere dat als u ons belt, de mogelijkheid bestaat dat het telefoongesprek wordt opgenomen. Wij gebruiken de opgenomen gesprekken voor interne training en coaching. Na gebruik verwijderen wij het opgenomen gesprek.      ​

Pagina overzicht

Brabant Water